1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
دکتر ساینا
3/06
0 دنبال کننده

تاسیس:1400

تعداد کارکنان: 200 الی 500 نفر

وب سایت:www.drsaina.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

دکتر ساینا تلاش دارد تا نعمت سلامتی که از مهمترین نعمات است را از طریق افزایش آگاهی‌های بهداشتی و سلامتی در میان انسان‌ها گسترش دهد. دکتر ساینا اعتقاد دارد در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، دسترسی به اطلاعات شفاف و صحیح حق همه انسان‌هاست. دکتر ساینا معتقد است که ارزش‌ها مهمتر از قوانین (بایدها و نبایدها) هستند و این ارزش‌ها نه تنها راهنمای عمل برای ارائه خدمات بهتر می‌باشد بلکه اصولی عام برای انسانی خوب بودن است.
دکتر ساینا اعتقاد دارد که باید بهترین باشد و همه کارها را به بهترین نحو انجام دهد. دکتر ساینا در اندیشه بهترین بودن به دنبال تأثیرگذاری حداکثر، برجسته شدن، تمرکز بر مصرف کننده نهایی، حرکت همراه با شتاب، اندیشه بلند مدت داشتن و پذیرش پیشنهادها و انتقادها است. دکتر ساینا بر اساس تحقیق و توسعه علمی و با بررسی تجربیات موفق کشورهای مختلف دنیا به خصوص شش کشور آمریکا، استرالیا، فرانسه، هند، سنگاپور و مالزی تولیده شده است.

چشم انداز

چشم انداز دکتر ساینا چشم انداز دکتر ساینا کمک به بشریت برای داشتن زندگی سالم، شاد و طولانی است. هر روزه میلیون‌ها نفر در جهان برای دستیابی به خدمات پزشکی مناسب در حال چالش و تلاش هستند و دکتر ساینا به دنبال تغییر این مسیر است.

مأموریت

DNN