1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
شاتل موبایل
3/02
0 دنبال کننده

تاسیس:1396

تعداد کارکنان:

وب سایت:shatelmobile.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری شاتل موبایل، «عضو جدید» خانواده بزرگ شاتل است.
شاتل موبایل در تاریخ 11 شهریور 96 به‌عنوان نخستین اپراتور مجازی نوع اول تلفن همراه کشور (Full MVNO) و تنها شش ماه پس از صدور پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وارد بازار ارتباطات کشور شده است.
این اپراتور با طراحی، آماده‌سازی، پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی کلیه موارد فنی شبکه تلفن همراه با قابلیت همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC)و ارائه خدمات مکالمه، پیامک، اینترنت همراه 4G/3G و همچنین خدمات نسل چهارم شبکه همراه (TD-LTE) در باند فرکانسی 2600 مگاهرتز وارد بازار خدمات ارتباطی همراه کشور شده است.
نخستین تجربه حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار (FMC)، سرویس تعرفه ویژه مصرف آزاد و امکان انتقال باقی‌مانده ترافیک بسته‌های اینترنت به دوره بعد، امکانات جدید و منحصر به فردی هستند که برای اولین بار در ایران و فقط توسط شاتل موبایل ارایه شده‌اند.
عرضه سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل به بازار، آغاز یک «تغییر بزرگ و ادامه دار» برای خانواده شاتل و با هدف تبدیل شدن به یک بازیگر چهار وجهی در بازار ارتباطات ایران خواهد بود.

چشم انداز

چشم‌انداز ما آسان و لذت‌بخش کردن زندگی مشتریان است.

مأموریت

لذت‌بخش‌تر کردن زندگی مشتریان شاتل‌موبایل با ارائه خدمات هوشمندانه، راهکارهای خلاقانه، محصولات نوآورانه و تجربیات سرگرم‌کننده آسان از دنیای حقیقی و مجازی است.
DNN