1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
IGS
2/95
0 دنبال کننده

تاسیس:1359

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:http://experts-group.com/

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت IGS اولین شرکت ایرانی است که در امور بازرسی کشتی و کالا آغاز به‌کار نموده و در سال 1359 به صورت یک شرکت خصوصی به ثبت رسیده و رفته رفته گسترش یافته است.
در حال حاضر دامنه فعالیت‌های این شرکت با در اختیار داشتن مجوزها و تأییدیه‌های لازم، اموری چون بازرسی کمی و کیفی کالا، اعم از انواع کالاهای نفتی، فنی و غیر فنی، بازرسی از خسارت‌های وارده به کالا، بازرسی صنعتی شامل نظارت بر خرید، ساخت، نصب، راه اندازی و تعمیرات ماشین‌آلات و تجهیزات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع نیرو، بازرسی از تأسیسات ساحلی و فراساحلی، بازرسی از کارخانه‌ها و تأسیسات صنعتی، بازرسی و آزمون جرثقیل‌ها و تجهیزات بالابری و حمل بار، بازرسی‌های نوین، ارزیابی و پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت دارایی‌های فیزیکی ومدیریت نگهداری و تعمیرات و همچنین خدمات آموزشی مبتنی بر موارد فوق و را در بر گرفته است.شرکت ایران گروپ اوف سورویورز (آی.جی.اس) اولین شرکت ایرانی است که در امور بازرسی کشتی و کالا آغاز به کار کرده و در سال ۱۳۵۹ به صورت شرکتی خصوصی به ثبت رسیده و رفته رفته گسترش یافته است.
در حال حاضر با در اختیار داشتن مجوزها و تاییدیه های لازم، دامنه فعالیتهای آی.جی.اس ؛ اموری چون بازرسی کمی و کیفی کالا اعم از انواع کالاهای جامد، کالاهای مایع، مواد و فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، بازرسی از خسارت های وارده به کالا و کشتی، بازرسی صنعتی شامل نظارت بر ساخت و بازرسی ماشین‌آلات و تجهیزات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع نیرو، بازرسی از تأسیسات ساحلی و فراساحلی، بازرسی از کارخانه‌ها و تأسیسات صنعتی، بازرسی و آزمون جرثقیل ها و تجهیزات بالابری و حمل بار، بازرسی های نوین، بازرسی و ارزیابی انطباق کالاهای وارداتی و صادراتی، بازرسی های مربوط به خدمات بیمه و ارزیابی ریسک و خدمات آموزشی مرتبط با موارد فوق را در بر گرفته است.
آی.جی.اس با داشتن بازرسین متخصص در زمینه های مختلف و با شعب فعال در بنادر جنوبی و شمالی و همچنین با دراختیار داشتن شبکه بین المللی، نقش به سزایی در صنعت بازرسی کشور ایفا می‌نماید. این شرکت همواره سعی دارد خدمات مورد نظر مشتریان خود را در سطوح درون ‌مرزی و بین‌المللی با بالاترین کیفیت ارائه نماید. قابلیت های آی.جی.اس در ارائه خدمات درون مرزی و برون مرزی به مشتریان، این مجموعه را به یکی از معتبرترین شرکت های بازرسی ایرانی تبدیل کرده است.

چشم انداز

موفقیت پایدار و پیشتازی در صنعت بازرسی در سطح ملی و منطقه ای با ارائه بالاترین کیفیت خدمات در چهارچوب قوانین و مقررات،عرف و اخلاق حرفه ای

مأموریت

همراهی با مشتریان در ارائه خدمات و سریع بازرسی در استانداردهای ملی و بین اللملی با بکار گیری پرسنل آموزش دیده و متخصص و با در نظر گرفتن نیاز مندی های ناشی از تغییرات تکنولوژی و قوانین در صنعت و تجارت
DNN