1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
زرین جاودانه
2/95
0 دنبال کننده

تاسیس:1354

تعداد کارکنان:

وب سایت:zarinjavdaneh.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

گروه تولیدی حاج علی در سال 1354 فعالیت خود را در عرصه صنعت طیور و با احداث یک واحد 20 هزار قطعه ای مرغ گوشتی در شرهستان خوانسار آغاز نمود و دیری نگذشت که مجموعه مرغداری های زیر نظر این گروه به 200 هزار قطعه افزایش یافت . در طی همین بازه زمانی ، گروه تولیدی حاج علی با عرضه کلیه خدمات پرورشی ( لوازم ، تجهیزات ، نهاده های خوراکی اولیه و انواع افزودنی ها و مکمل های غذایی ) و سرمایه گذاری در بخش کشتار گاه نیاز مرغداران منطقه و دیگر بخش های استان و استان های همجوار را در مبحث پرورش ، کشتار و عمل آوری لاشه پاسخگو گردید.

احداث و راه اندازی کارخانه تولید کنسانتره و خوراک آماده دام وطیور زرین جاودانه در سال 1386 بخش دیگری از فعالیت های گروه تولیدی حاجی علی بوده که با بهره برداری از این پروژه ، گامی مطمئن در بخش تولیدی برداشته شد.

کارخانه تولید خوراک دام و طیور زرین جاودانه با هدف دستیابی به کیفیت ایده آل در امر تولید دان آماده و نزدیک شدن به استانداردهای جهانی و علمی ، فعالیت خود را به شکل پر شتابی در عرصه صنعت تغذیه دام و طیور آغاز و با بهره گیری از کادر علمی و فنی محرب و متخصص ، در جهت تعالی رسالت خویش یعنیت ولید دان و کنسانتره با کیفیت بسیار بالا با بهره گیری از آخرین دستاوردهای علمی روز دنیا ، از هیچ تلاشی فروگذار ننموده و در این راستا توانست عنوان رتبه برتر کارخانه تولید خوراک دام وطیور استان را درس ال 91 کسب نماید و در ادامه تلاش ها موفق به صادرات عمده محصولات تولیدی به کشورهای همسایه گردید . باشد که اعتماد شما مصرف کنندگان عزیز سرمایه راه ما باشد .

چشم انداز

مأموریت

DNN