1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
افرینشگران
2/96
0 دنبال کننده

تاسیس:1393

تعداد کارکنان: 20 الی 50 نفر

وب سایت:amookhteh.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

تأثیر تحولات اقتصاد جهانی بر عملکرد کسب‌و‌کارهای امروزی و در کنار آن، جهانی شدن، توسعه‌ی فناوری و شفافیت انتقال اطلاعات و به دنبال آن مشتریان هوشیار تنوع الگوی کسب‌و‌کار و تشدید رقابت را در پی داشته است. در این فضای رقابتی، تلاش بنگاه‌ها برای افزایش سهم بازار، تلاشی برای تسخیر قلب و روح و روان مشتریان بالقوه و بالفعل بوده است.
انتشارات آموخته در راستای تحولات و تشدید رقابت جهانی و فرهنگ مبتنی بر اختصاص بهینه‌ی منابع محدود به منظور تامین حداکثر نیازها وظیفه‌ی خود دانسته با انتشار تخصصی آموزه‌های مکتوب دانش علمی و نوین مدیریت، گامی هر چند کوچک در جهت ارتقا و غنی‌سازی این دانش در کشورمان بردارد.

کمیته‌ی راهبردی انتشارات در سال ۱۳۹۳ برنامه‌ی راهبردی پنج ساله‎­ای تدوین نموده است که در آن ضمن پاسخ به نیازهای روز علمی کشور تلاش شده است فاصله‌ی میان تولید دانش و انتقال آن به داخل کشور به حداقل ممکن کاهش یابد. از سوی دیگر در این برنامه، بومی‌سازی و تولید دانش بومی به عنوان ظرفیتی بالقوه به صورت جدی مد نظر قرار گرفته است.
امید است تلاش مجموعه‌ی انتشارات بتواند ضمن اقناع جامعه‌ی علمی و دانشگاهی کشور، سهم به سزایی در توسعه و گسترش روزافزون دانش مدیریت در کشورمان داشته باشد و انتشارات در این راه دست تک‌تک اساتید، صاحب‌نظران، علاقه‌مندان، دانشجویان، فعالین حوزه‌ی کسب‌و‌کار، مدیران، کارشناسان و همه‌ی افرادی را که به نحوی با حوزه‌ی مدیریت درگیر هستند به گرمی می‌فشارد.

چشم انداز

مأموریت

DNN