1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
سازه اندیشان
3/02
1 دنبال کننده

تاسیس:1383

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:sap.co.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

تاریخچه شرکت
توسعه روز افزون فعاليت های تجاری ،فرهنگی، تفریحی و سرمايه­ گذاری عمده بخش خصوصی در این خصوص و همچنین توجه و سرمایه گذاری ویژه دولت در بخش صنايع فولاد، سيمان و صنايع سنگين ، مهندسين مشاور سازه انديشان پويا (SAP) را كه از سال1383 بنيان آن نهاده شده بود بر آن داشت تا با اخذ گواهينامه صلاحيت خدمات مشاوره در تخصص ساختمانهاي مسكوني، اداري، تجاري، صنعتي رسماً فعاليت خود را آغاز نمايد. مديران اين شركت با تعهدي كه نسبت به اجرا و بهبود مستمر كيفيت دارند با اتكا به تجربيات ارزشمند كارشناسي، نيازها و انتظارات كارفرمايان را به خوبي شناسائي و برآورده مي‏نمايند. اين شركت با تكيه بر اصل مشتري مداري و افزايش رضايت مشتريان سعي بر آن دارد تا فعاليت‏هاي خود در سطحي بالاتر از ارائه نماید.

مشخصات کلی شرکت:

نوع شرکت : سهامی خاص

نوع فعالیت شرکت بر طبق اساس نامه :

مطالعات طراحی و نظارت کلیه امور مربوط به شهرسازی، ساختمان و ابنیه و تاسیسات مکانیکی و برقی و مخابرات ، معماری داخلی و راهسازی

چشم انداز

مأموریت

هندسین مشاور اندیشان پویا با اعتقاد به بهبود مستمر در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مجموعه بزرگ عمرانی و صنعتی کشور تلاش می‏نماید. این شرکت همواره سعی در ارائه فعالیت های خود در سطوح فنی بالا به مشتریان دارد، برای تحقق اهداف فوق، شرکت نیازمندیهای استاندارد بین المللی 9001:2008 ISOرا بعنوان سیستم مدیریت کیفیت انتخاب نموده و به اجرا گذاشته است. دیدگاه‏های شرکت سازه اندیشان پویا همواره بر اصول زیر پایه گذاری شده است. رعایت نظرات مشتریان در ارائه خدمات مهندسی بر اساس اعمال مدیریت پروژه و استفاده از استانداردهای جهانی. توجه به شرایط رقبا و تلاش برای اقتصادی کردن پروژه‏ها. توجه به امر بازاریابی جهت افزایش سهم بیشتری از پروژه‏های ارائه شده در سطح کشور. توجه به نیازهای کارکنان شرکت و سعی در افزایش رضایتمندی آنان.
DNN