1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
داده کاوان پیشرو ایده ورانگر
3/02
0 دنبال کننده

تاسیس:1380

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:www.varanegar.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

امروزه با توجه به رشد سریع فناوری در صنایع مختلف و شرایط اقتصادی حاکم بر تجارت جهانی، سازمان هایی توانایی عرض اندام در عرصه رقابت را دارند که با یک برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه از تمامی منابع خود در راستای دستیابی به اهداف راهبردی سازمان استفاده نمایند و با طبقه بندی اطلاعات در زمینه های مختلف کسب و کار امروزی همچون مدیریت فناوری اطلاعات، بخش بندی بازارهای هدف، توجه به اقتصاد خرد و کلان، با رویکردی قانونی در زمینه های مختلف و ... در جهت نیل به اهداف سازمان خود از فناوری روز برای پردازش و مدیریت اطلاعات موجود بهره جویند.
از این رو؛ گروه ورانگر از سال 1380، در پرتو الطاف الهی و توانمندی نیروهای نخبه و دانش آموخته از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین بهره گیری از متخصصین و مشاورین باتجربه در صنعت پخش به منظور پوشش دهی خلاء بازار نرم افزاری کشور در این عرصه موفق به ارایه رسمی پیشرفته ترین راهکارهای توسعه فروش و پخش مویرگی و فروشگاهی خود شد به گونه ای که در این حوزه اولیـن، بزرگترین و معتبـرترین تولیـدکننده ای است که نرم افـزارهای یک پارچه و تخصصی خود را در بسیاری از سازمان های بزرگ پیاده سازی و اجرا نموده است. در حال حاضر این شرکت با بهره گیری از تجربیات و روش های گوناگون بزرگان صنعت پخش موفق به ارایه راهکارهایی بهینه شده که نتیجه آن حضوری مستمر در این صنعت بوده است. حضوری کارا ، ماندگار و اثر بخش با اختصاص بیش از 10.000 نسخه نرم افزار آنلاین برروی تبلت و موبایل، برخورداری از 600 مشتری فعال با 3000 حوزه توزیع و فروشگاه و 120 کارشناس نرم افزار.

گروه ورانگر؛ اولین و معتبرترین تولیدکننده نرم افزارهای تخصصی فروش و پخش مویرگی و فروشگاهی در حوزه پخش، متمایزترین محصولات و خدمات را به بسیاری از بزرگان صنعت مذکور ارایه نموده است.
محصولات متفاوت با امکانات مورد نیاز روز در این بازار و خدمات متمایز در ارایه و استقرار، جذابیت استفاده هرچه بیشتر محصولات و خدمات را برای مشتریان میسر ساخته است. پراکندگی حوزه های تحت پوشش، شعب، نمایندگان و ارتباط آنلاین با مرکز توزیع و پخش، همواره مشکلات و معضلات گوناگون ارتباطی در این صنعت را تشدید و دغدغه های مدیریتی بسیاری را ایجاد نموده است ...

چشم انداز

مأموریت

DNN