1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
نیلرام
2/92
0 دنبال کننده

تاسیس:1382

تعداد کارکنان:

وب سایت:nilramerp.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت داده پردازی نیلرام توسط جمعی از متخصصین مجرب درحوزه فن آوری اطلاعات و گروهی از مشاورین حوزه های مختلف سیستم و استراتژی، تاسیس گردید. هسته اصلی این شرکت در قالب بخش خصوصی از سال ۱۳۸۲ فعالیت حرفه ای خود را، آغاز کرده و با بهره گیری از تجارب مثبت خود توانسته در حوزه صنایع و بازرگانی مجری چندین پروژه موفق در زمینه استقرار نرم افزارهای جامع مدیریت منابع سازمانی (ERP) باشد. همگام با توسعه ساختارهای تحت وب، از سال ۱۳۸۵ این مجموعه نیز با استفاده از تکنولوژی های برتر دنیا توسعه ساختارهای خود را بر این مبنا بنا نهاد و از سال ۱۳۸۹ به شکل رسمی با مجموعه نرم افزاری تحت وب وارد بازار فروش نرم افزارهای طرح ریزی منابع سازمانی(ERP) شده است.

شرکت نیلرام با پیاده سازی الگوی مدیریت استراتژیک از بدو شکل گیری خود و بررسی ماهانه و سالانه آن همیشه نسبت به تغییرات محیطی و فرصتهای خود برنامه های استراتژیکی مدونی را در اختیار داشته است .

شرکت داده پردازی نیلرام به عنوان ارائه دهنده تفکر یکپارچه در سازمانهای صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پروژه محور توانسته است مجموعه ای از توانمندیها وظرفیت های درون سازمانی و برون سازمانی را در جهت اجرای نیازمندیهای مشتری مدیریت نماید.

شرکت نیلرام کوشیده است که رویکردی سیستمی و علمی به فرآیند تدوین نرم افزار داشته باشد. در این فرآیند ابتدا کارشناسان خبره هر حوزه، فرآیندهای صحیح را مدون می نماید و درست ترین آنها به عنوان مرجع تدوین نرم افزار مورد استفاده قرار می گیرد.

بازبینی روشهای موجود برای انجام فرآیندهای سازمان، عموما تخصص های ویژه ای به جز برنامه نویسی نرم افزاری و انفورماتیک را طلب می کند که شرکت نیلرام به همراه گروه مجربی از مشاورین متخصص در حوزه سیستمها و روشها با دقت و ظرافت فراوان این مراحل را پشت سر گذاشته است.

چشم انداز

مأموریت

DNN