1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
سامانه راهکار دلفین اسپادانا
3/01
0 دنبال کننده

تاسیس:1390

تعداد کارکنان:

وب سایت:2lphin.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

با گذشت بیش از یک دهه از آغاز حضور ما در حوزه فناوری مدیریت ناوگان، هوشمندسازی آن‌ها و کسب تجربه‌های گوناگون در تجهیز انواع ناوگان خودرویی در سازمان‌های مختلف خصوصی و دولتی، اکنون در جایگاهی قرار گرفته‌ایم که درک بیشتری از فعالیت‌های مهم مدیران حمل و نقل داشته و می‌توانیم سرویس‌های خود را با کیفیت بالاتری ارائه دهیم. تمام تلاش ما این است که همکاری مشترک و نزدیکی را بین حوزه‌های مختلف حمل و نقل و فناوری‌های هوشمندسازی ناوگان با هدف رفع نیازهای حال و آینده، با بالاترین کیفیت به سرانجام برسانیم. ارتباط صمیمانه و حرفه‌ای با تشکیل تیم‌های کاری مشترک بین ما و مشتریان، باعث تدام یک همکاری مثال‌زدنی شده است.

دلفین ارائه دهنده محصولی برای هوشمندسازی ناوگان خودرویی شما و ایجاد امکان مدیریت از راه دور. بستر باز دلفین به کسب و کارهای کوچک، کسب و کارهای بزرگ، سازمان‌های دولتی و رانندگان شخصی، این امکان را می‌دهد که وسایل نقلیه را هوشمند ساخته و با اینترنت آن‌ها را به یکدیگر متصل کنند. اتصال ناوگان، مدیریت بهتر آن‌ها را فراهم می‌کند. جمع‌آوری داده‌های مختلف از ناوگان خودرویی با استفاده از ردیاب نصب شده بر روی آن‌ها و همچنین تلفیق و تحلیل داده‌ها با کمک سامانه مدیریت ناوگان، مدیریت صحیح و اثربخش دارایی‌ها را برای مدیران و صاحبان کسب و کار فراهم کرده است. شرکت دلفین با پردازش میلیاردها داده و تجزیه و تحلیل آن‌ها، نه‌تنها به مشتریان در بهبود بهره‌وری کمک می‌کند، بلکه هزینه‌ها را تا 25 درصد کاهش می‌دهد. با تحلیل صحیح این اطلاعات می‌توان قوانین و مقررات دولتی و کشوری را نیز بررسی کرده و تغییرات لازم را ایجاد کرد. بیش از 12 سال است که از تأسیس شرکت دلفین می‌گذرد. این شرکت توانسته است، در طول این 12 سال، از یک کسب و کار کوچک و دوستانه به یک رهبر بازار در حوزه مدیریت ناوگان و Telematics تبدیل شود.

چشم انداز

ما به شما این اطمینان را می‌دهیم که با استفاده از سامانه مدیریت ناوگان و ردیابی خودرو، به سطح جدیدی از بینش خواهید رسید که باعث رشد تجارت شما خواهد شد. آنچه در دلفین دریافت می‌کنید تنها یک محصول به اسم ردیاب خودرو و سامانه مدیریت ناوگان نیست؛ شما با ارتباط مداوم با این شرکت، نه‌تنها می‌توانید از خدمات مشاوره این شرکت بهره ببرید، بلکه با ادغام راهکارهایی چون ردیابی خودرو، کنترل میزان سوخت مصرفی، تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه، دریافت تصاویر داخلی و بیرون جاده با استفاده از دوربین و دیگر سرویس‌ها، میزان هزینه‌ها را کاهش داده و امنیت و بهره‌وری را افزایش دهید. با افتخار اعلام می‌کنیم که اولین شرکت در حوزه مدیریت ناوگان هستیم که توانسته است گواهی امنیتی افتا را دریافت کند. همچنین یک تیم امنیتی متخصص و فنی برای بررسی مداوم مکانیسم‌ها و فرآیندها اختصاص داده شده است تا با بالاترین سطح امنیت و حریم خصوصی را برای مشتریان و شرکای تجاری تضمین کنند.

مأموریت

دلفین بر اساس فرهنگ اعتماد، یادگیری مداوم و کار گروهی بنا شده است. ما متعهد به پیشرفت فناوری، توانمندسازی مشاغل و ایمن‌سازی جاده‌ها هستیم.
DNN