1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
موسسه مکنا
2/96
0 دنبال کننده

تاسیس:1400

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:makna-ins.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

موسسه مکنا توسط تعدادی از متخصصین دانشهای مرتبط با حوزه کسب و کار تاسیس شده و اولین موسسه ای است که می تواند پاسخگوی همه نیازهای صاحبان کسب و کار در حوزه های حقوقی، مالی، مالیاتی، مدیریتی، ثبتی و پایه بندی (تشخیص صلاحیت) باشد.

وضعیت کنونی فضای کسب و کار به گونه ای است که صاحبان مشاغل را با چالشهای عدیده ای در مراجع اداری و غیراداری مواجه ساخته است و این چالشها بهره گیری مدیران از مشاوره در زمینه های مختلف را ضروری می سازد. حجم عظیم قوانین و مقررات مرتبط با محیط­های کسب و کار و تغییرات گسترده و سریع این مقررات، یک دغدغه و چالش جدی فراروی مدیران بنگاه­های تولیدی قرار می­دهد و غفلت از این قوانین در عقد قراردادها (خرید، فروش، استخدام و …) و دیگر تکالیف قانونی (تنظیم اظهارنامه، دفاتر قانونی و …) بهره­وری مدیران را کاهش و عملکرد واحدها را دچار خسران می­کند. وقتی مدیران دغدغه کمتری دارند بیشتر به توسعه فعالیتهای خود تلاش خواهند کرد.

در فضای حاضر کسب و کار، اگر همانند دیگران مدیریت کنید در نهایت قادر به کسب همان چیزهایی خواهید بود که دیگران به دست می آورند اما اگر خواهان موفقیت بیشتر هستید باید یک #مدیر_چند_بعدی و #خلاق باشید و ویژگیهایی را در خودتان پرورش دهید که وجه تمایز شما با دیگر مدیران بوده و در فرآیند راهبری و مدیریت بحرانها به یاری شما بیاید.

موسسه مکنا با بهره گیری از دانش و تجربه پرسنل مجرب خود تلاش دارد تا با ارائه خدمات و مشاوره در ابعاد مختلف (حقوقی، مالی، مالیاتی، مدیریتی، پایه بندی و ثبتی )، مدیران را در مسیر موفقیت همراهی نماید.

چشم انداز

مأموریت

DNN