1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
به اندیشی و فناوری فردا
2/99
0 دنبال کننده

تاسیس:1381

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:https://baffco.com/

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

در سال ۱۳۸۱ با دغدغه بومی سازی محصولات صنعتی وارداتی، به اتفاق جمعی از دوستان که تجربیات چندین ساله در طراحی و اجرای پروژه های صنعتی را داشتند شرکت فناوری فردا را تاسیس کردیم. بنا به نیاز صنعت خودرو در آن سالها، در اولین پروژه ها، طراحی و ساخت بالانسر فنری و دستگاه آنالیز جوش مقاومتی را انجام دادیم. دستگاه آنالایزر جوش مقاومتی، همتراز با بالاترین تکنولوژی روز دنیا طراحی گردید و نهایتا توسعه این محصول در سال ۱۳۹۵ منجر به تاسیس شرکت دانش بنیان فرزان فن اندیش فردا گردید.

بعد از به نتیجه رسیدن تولید بالانسر فنری، با هدف بالابردن سطح تکنولوژی دستگاه و هوشمند سازی آن، با شور و اشتیاق مهندسی شروع به طراحی و نمونه سازی بالانسر الکترونیکی کردیم. در بازدید از نمایشگاه اتوماسیون هانوور آلمان(در سال 83) با محصول مشابه از شرکت ایندوا ایتالیا آشنا شدیم. ایده مشترک، موجب آشنایی بیشتر با گروه Scaglia و دریافت نمایندگی انحصاری محصولات ایندوا در ایران شد و از ابتدای سال 84، وارد دنیای بزرگ صنعت Material Handling شدیم و به مرور، سایر محصولات مورد نیاز این صنعت را از معتبرترین تامین کنندگان اروپایی به سبد محصولات اضافه کردیم. طی این سالها پروژه های موفق و متنوعی را در صنایع مختلف در زمینه بهبود شرایط ارگونومیک اپراتوری و سیستم های منیپولیتور طراحی و اجرا کردیم. از سال 1395، با پشتوانه تجربیات ایندوا، طراحی و اجرای پروژه های تولید ناب و AGV را آغاز کردیم.

پس از گذشت دو سال از همکاری ما ایندوا و اطمینان مدیران ارشد گروهSCAGLIA از توان مهندسی و بازرگانی مجموعه بافکو و ظرفیت بازار ایران، پیشنهاد همکاری با یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعه گروه SCAGLIA به ما ارائه شد. از سال 1385 ، فعالیت جدیدی در زمینه مشاوره و فروش تجهیزات انتقال قدرت را آغاز کردیم. و همواره تلاش کردیم بعنوان مشاور متخصص و مطمئن و صادق در انتخاب محصولات همراه با مشتریان باشیم و در شرایط سخت، نقطه(پایگاه) امن و قابل اتکایی برای دستیابی به بهترین و با کیفیت ترین محصولات صنعتی(در زمینه انتقال قدرت) با بهترین شرایط تامین را ایجاد کنیم. و این راه همچنان ادامه داشته و با افق ورود به بازارهای بین المللی رو به توسعه می باشد….

چشم انداز

مأموریت

DNN