1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
های وب
2/96
0 دنبال کننده

تاسیس:1382

تعداد کارکنان: 200 الی 500 نفر

وب سایت:www.hiweb.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت داده‌گسترعصرنوین از سال ۱۳۸۲ به‌عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات انتقال داده (PAP) آغاز بـه کار نموده است. در سال ۱۳۸۸ مالکیت این شرکت به بخش خصوصی واگذار شد و در سال ۱۳۹۱ نام تجاری «های‌وب» را در بازار مخابرات و ارتباطات کشور معرفی نمود. در طی دوره فعالیت جدید، این شرکت توانست به‌سرعت در بازار رقـابتی خدمات دستـرسی به دیتـا و اینترنت رشد نماید، به‌نحوی‌که با ارائه سرویس در بیش از ۵۴۳ شهر در سال ۱۳۹۵ توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به‌عنوان یکی از شرکت‌های برتر انتخاب گردد.های‌وب
«های‌وب» در مسیر توسعه خویش همواره تلاش نموده است تا با ارائه سرویس‌های جامع مخابراتی رضایت مشتریان خویش را جلب نماید، ازجمله این فعالیت‌ها اخذ پروانه رادیو ترانک عمومی کشور در سال ۱۳۹۳ بوده است که امکان ارائه سرویس‌های متنوع سازمانی را فراهم می‌آورد. در ادامه این سیاست «های‌وب» در سال ۱۳۹۴ موفق به دریافت پروانه ایجاد و بهره‌برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.

همچنین این شرکت با پشتوانه توان فنی، بیش از ۱.۵۰۰ نیروی انسانی حرفه‌ای و ۳۱ دفتر استانی در تمامی استان‌های کشور، توانست بزرگ‌ترین قرارداد شبکه ارتباطی کشور برای ارائه اینترنت پرسرعت به بیش از بیست‌وپنج هزار روستا در سرتاسر کشور را از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مدت ۱۰ سال به‌صورت انحصاری اخذ کند (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طرح خدمات عمومی اجباری روستایی (USO) کلیک کنید).

about 8PreviousNext
آغاز همكاری ودافون و های‌وب در ایران
در تاریخ ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵ خبر آغاز همكاری ودافون و های‌وب در ایران به‌صورت رسمی اعلام شد، به نقل از روابط عمومی های‌وب، این مشارکت دربردارنده بهره‌گیری های‌وب از توان فنی و تخصصی ودافون به‌صورت انحصاری در بازار ایران است و های‌وب می‌تواند محصولات و خدمات ودافون را در بازار ایران عرضه نماید و به مشتریان بین‌المللی این شرکت در صورت ورود به ایران خدمات ارائه نماید. ارائه پلتفرم اینترنت اشیاء ودافون که در ۴۸ کشور دنیا در حال بهره‌برداری است ازجمله بخش‌های دیگر این مشارکت محسوب می‌شود (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید)

این شرکت امیدوار است تا در مسیر تعالی خویش به ارزش‌های سازمانی خود (مشتری مداری و نوآوری) متعهد بماند و می‌کوشد تا در تمام کشور به مشتریان خود خدماتی ارزنده و نوآورانه ارائه نماید. کیفیت و تنوع خدمات عرضه‌شده در سال‌های گذشته گواهی بر این تلاش «های‌وب» است.

چشم انداز

مأموریت

DNN