1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
ماشینکاران‌ دزفول
2/89
0 دنبال کننده

تاسیس:1379

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:dmc.co.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت ماشین کاران دزفول از مهرماه 1379 با تولید قطعات خودرو برای شرکت سایپا آغاز به کار کرد. از سال 1381 علاوه بر تولید محرک گیربکس نیسان، ساخت قطعات صنعتی و کارخانه ای را در دستور کار خود قرار داد و قطعات متنوعی از صنایع جانبی شرکت های توسعه نیشکر، کارخانجات فولاد و کارخانجات آرد را تأمین نمود.

ساخت بخش هایی از خطوط تولید نصب شده توسط شرکت های خارجی( STRAMIT انگلستان، Vortex Hydra ایتالیا و BSP انگلستان) از سال 83 با کسب مجوز لازم و تأیید طرف خارجی شرکت را در وضعیت جدیدی قرار داد. وضعیت کشاورزی منطقه و نیاز استان خوزستان به تولید ادوات و ماشین آلات کشاورزی، هیأت مدیره شرکت را بر آن داشت تا از سال 84 وارد حیطه تولید ادوات کشاورزی شود.

هم اکنون شرکت در دو سایت 7800 و 9000 متر مربعی مشغول به فعالیت می باشد. سایت A واقع در کیلومتر 3 جاده دزفول-اهواز شامل سه سالن تولیدی (جمعا 3800 مترمربع) فضای سقف مونتاژ، ساختمان های اداری(جمعا 800 متر مربع)، نمایشگاه و اداره فروش بوده و سایت B واقع در شهرک صنعتی شماره یک دزفول، کیلومتر 7 جاده دزفول-شوشتر شامل دو سوله تولیدی(جمعا 4000 متر مربع) محهز به جرثقیل های سقفی 15 ،5 و 25 تنی، ساختمان اداری، مهمانسرا و دیگر فضا های لازم می باشد.

شرکت در حال حاظر دارای کادر مهندسی، مدیریت صنعتی، طرح و برنامه، کنترل و تضمین کیفی و کارشناس فروش، اداره خدمات پس از فروش و دیگر پرسنل تدارکات پشتیبانی و اداری-مالی است.

تعامل و همکاری تنگاتنگ شرکت با مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان باعث شده تا در جریان نیازهای روز کشاورزی منطقه قرار گرفته با استفاده از تجارب آنان دانش روز مکانیزاسیون را کسب و در تولیدات خود اعمال نماید. این شرکت مفتخر است که توانسته در توسعه مکانیزاسیون کشاورزی کشور مشارکت داشته و نقش قابل قبولی را ایفا کند

چشم انداز

مأموریت

DNN