1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
صنایع ترام
2/96
3 دنبال کننده

تاسیس:1358

تعداد کارکنان:

وب سایت:teram-group.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

سازمان‌ها به مشتریان خود وابسته‌اند و آنها هستند که فلسفه وجودی سازمان ها را تشکیل میدهند لذا مسئولیت اول ما در برابر مشتریان است. ما در پی شناسایی مشتریانی هستیم که داشتن بسته بندی کارا و داشتن تامین کننده مناسب از ارزشهای کلیدی آنهاست تا بتوانیم نیازهای حال و آینده آنها را در زمینه بسته‌بندی درک نموده و برآورده سازیم و در جهت فرا رفتن از انتظارات ایشان تلاش کنیم. مفهوم ارزش از دیدگاه ما کلیه مواردی است که منجر به جلب اعتماد مشتری می گردد که از جمله به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:
تحویل به هنگام سفارشات مشتریان مطابق با برنامه زمانبندی مورد توافق، از جمله مسئولیتهای ماست.
ما راهکار متمایز برای بسته بندی مشتریان ارایه می دهیم و این کار را از طریق پرداختن به یک یا چند مورد از موارد زیر انجام می دهیم: ظرافت و زیبایی، توجه بیشتر به جزییات ، انطباق با مد روز، شیک بودن، تناسب هندسی، به کار گیری حواس غیر بصری
تعامل ما با مشتری همراه با احترام ، اعتماد متقابل و اصول حرفه ای کسب و کار است.
حفظ سلامت مالی و صداقت در کسب و کار از مهمترین ارزشهایی است که به آنها پایبندیم.
ما خود را حافظ اسرار مشتریان می دانیم.
ما به اجرای تعهدات خود پایبندیم.
از جمله تواناییهای ما توان تبدیل ایده به محصول است که آن را حفظ کرده و ارتقا می‌دهیم.
ما حافظ برند مشتریانمان هستیم.
ما معتقد به استاندارد سازی و حرکت در مسیر دستیابی به بالاترین استانداردهای صنعت هستیم.
ما بر اساس شاخصهای استاندارد صنعت طراحی، تولید و کنترل می کنیم.
ما سفارشات مشتریان خود را در محیطی منطبق با استانداردهای بهداشتی صنعت تولید می‌کنیم.
در راستای بهبود مستمر خدمت رسانی به مشتری، نوآوری از ارزشهای محوری ماست.

چشم انداز

ترام؛ انتخاب اول بسته‌بندی برای برندهای برتر

مأموریت

مشتریان ما شرکتها و سازمان های معتبری هستند که محصولات آنها نیاز به بسته بندی دارد و به اهمیت بسته بندی واقف هستند و نقش تامین کننده ی بسته بندی را در راستای دستیابی به اهداف خود کلیدی می دانند. ما ارتقای “کارایی بسته بندی” محصوالت مشتریان را رسالت خود می دانیم و به نیازهای متنوع آنها در حوزه بسته بندی پاسخ می دهیم. منظور از کارایی بسته بندی موارد زیر است: محافظت از محصول در برابر عوامل بیولوژیک، آسیب مکانیکی، سموم، حرارت، نور و … تسهیل حمل محصول هم در تعداد کم و هم به تعداد زیاد ایجاد جذابیت و تشویق مشتری نهایی به خرید ارایه اطلاعات الزامی محصول برند سازی و تمایز از محصولات مشابه بدین منظور طراحی، پیش از چاپ ، چاپ و پس از چاپ بسته بندی محصولات آنها را انجام می دهیم. ما مهندسی ارزش انجام می دهیم تا بهترین راهکار را با در نظر گرفتن منابع و ارزشهای مشتریان و استفاده از مواد و تکنولوژی متنوع در اختیار، ارایه دهیم. ترام شرکتی ارزش محور است و فلسفه وجودی آن جدای از مسوولیت ها و ارزشهای آن نیست. ترام خود را در مقابل مشتریان، کارکنان، سهامداران، تامین کنندگان و جامعه مسوول می داند. ما بر این باور هستیم که ارزشهایمان نه تنها معرف ما هستند بلکه موجب پایداری و رشد ما نیز می باشند.
DNN