1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
دیجی لند
2/97
0 دنبال کننده

تاسیس:1399

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:dgland.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

بیش از ۶۹۰۰ روز، حدود ۱۶۷ هزار ساعت تلاش و کار مداوم، خدمت رسانی بی‌نقص از تیم بزرگ دی جی لند، فروشگاه‌های زنجیره‌ای فیزیکی ما را در اهواز، تهران به معتبرترین مراکز فروش و خدمات رسانی تبدیل کرده است. مجموعه دی جی لند به پشتوانه تجربه و دانش در حوزه محصولات دیجیتال، در حال گسترش است و به زودی در اصفهان، شیراز و تبریز آماده خدمت رسانی خواهد بود.
چنان که به فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی‌جی لند اشاره شد مجموعه ما در حال حاضر در استان‌های تهران و خوزستان در حال فروش و خدمات پس از فروش کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی از قبیل موبایل، تبلت، کامپیوترهای شخصی، لوازم جانبی، انواع گجت‌های دیجیتال، ادوات موسیقی، کالاهای صوتی و تصویری و کنسول‌های بازی هستیم.بنا به گسترش فروشگاه‌های فیزیکی این مجموعه در آینده‌ای نزدیک تنوع کالایی نیز گسترش خواهد یافت. همچنین مراکز خدمت رسانی در سراسر کشور افزایش می‌یابد.

فروشگاه اینترنتی دی‌جی لند
فروشگاه اینترنتی دی‌جی لند به طور رسمی در فروردین ماه ۹۹ با توجه به رشد روز افزون خدمات اینترنتی و دنیای تکنولوژی در جهان امروز و نیاز به کالاهای دیجیتال تاسیس شد. هدف این فروشگاه اینترنتی خدمت‌رسانی و تأمین جدیدترین مدل‌ها از معتبرترین برندهای کالای دیجیتال، لوازم خانگی و سرگرمی است

چشم انداز

مأموریت

DNN