1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
گروه صنعتی هوایار
2/9
0 دنبال کننده

تاسیس:1377

تعداد کارکنان: 500 الی 1000 نفر

وب سایت:havayar.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

گروه صنعتی هوایار فعالیت خود را در ۱۳۷۷ به منظور تولید کمپرسورهای صنعتی و تجهیزات جانبی هوای فشرده در ایران آغاز نمود. هوایار با همت و تلاش هیئت مدیره، مدیران، کارمندان و کارگران موفق به دریافت گواهی نامه‌های IMS (مدیریت یکپارچه) از جمله: OHSAS 18001:2007, ISO 14001:2004, ISO 9001:2008 از IMQ ایتالیا، گواهینامه محصول با کیفیت از ICS Group کانادا و همچنین عضویت در شبکه جهانی IQNet گردیده است.صداقت، احترام، امنیت و نظم، کدهای رفتاری سازمانی هوایار است. این کدها بر تعهد ما به قانون تاکید داشته و این قوانین به منظور نهادینه کردن اصول اخلاق حرفه‌ای در شرکت و ایجاد تصویر مناسب در دیدگاه مشتری ایجاد شده‌اند. ارجاع به این قوانین رفتاری، تضمینی به تعهدات ما در ساختن آوازه مثبت برای نام تجاری هوایار است.
بخش بزرگی از توسعه هوایار مدیون به کار گیری پرسنل با انگیزه و واجد شرایط است. هوایار به منظور مدیریت کسب و کار همواره در تلاش است فرآیندهای ارتباط با کارکنان را از طریق توسعه شایستگی کارکنان بهبود بخشد. از تمامی پرسنل انتظار می‌رود از هر تلاشی برای دستیابی به اهداف سازمان دریغ نکنند و با دستیابی به چنین امری برای سازمان به اهداف شخصی خود برای پیشرفت نیز دست یابند.

چشم انداز

استراتژی هوایار توسعه محصولات و خدمات بازار، به روشی است که کیفیت محصول به طور همزمان افزایش یابد. توسعه ارتباطات با برندهای خارجی به منظور ادامه حضور در بازار رقابتی، توسعه و توانمندسازی منابع انسانی و همچنین توسعه فن آوری اطلاعات یکپارچه یکی از استراتژی‌های مهم هوایار در حفظ و ترویج نام تجاری خود است.

مأموریت

تولید و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا، با بالاترین سهم در بازار داخلی صنعت گاز و هوا، با تمرکز بر بازار محصولات خاص به منظور توسعه صنعت ایران.
DNN