1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
گروه بین المللی فلامینگو
2/95
خدمات سازمانی / مشاوره مدیریت
0 دنبال کننده

تاسیس:1394

تعداد کارکنان:

وب سایت:https://dadflamingo.com/

صنعت کاری: خدمات سازمانی / مشاوره مدیریت

محل های سازمان:

پارادایس هاب:تهران، محله ونک (آرارات)، بزرگراه کردستان

مرکز رشد و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی:تهران، محله دهکده المپیک، میدان ورزش

مزیت های سازمان

بیمه درمان تکمیلی
ساعات کاری منعطف

درباره ما

گروه بین‌المللی فلامینگو
به‌عنوان نخستین شرکت دانش‌بنیان حقوقی کشور در حوزه خدمات حقوقی و ارزش‌گذاری و برترین شرکت دانش‌بنیان کشور در سال 1399 در حوزه علوم انسانی به انتخاب وزارت علوم تحقیقات و فناوری و اولین شرکت دارنده مجوز سادان(ﻣﺠﻮز ﻣﺸﺘﺮك ﺑﯿﻦ ﺳﺎزﻣﺎن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ و ﺑﻮدﺟﻪ، ﺷﻮراي ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﺎن رﺳﻤﯽ دادﮔﺴﺘﺮي و ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﻋﻠﻤﯽ و ﻓﻨﺎوري رﯾﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮري) در زمینه خدمات ارزﺷﮕﺬاري داراﯾﯽ ﻫﺎي نامشهود می‌باشد و همچنین کارگزار رسمی خدمات حقوقی و ارزش‌گذاری در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و پارک‌های فناوری پردیس می‌باشد. دادفلامینگو در سال 1397 جهت تسهیلگری تجاری‌سازی دستاوردهای فناورانه موفق به تاسیس مرکز فناوری‌های پیشرفته ایران-ترکیه در شهر استانبول شد که این مرکز پایگاه رسمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در کشور ترکیه می‌باشد. این شرکت با پشتوانه و تجربه مدیریت بیش از یک و نیم میلیارد دلار قرارداد داخلی، بین المللی و اختلافات حقوقی و بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان خدمات ارزش‌گذاری را در کارنامه خود دارد، گروه بین‌المللی فلامینگو در سال 1399 شرکت شتابدهنده جسورانه فلامینگو را تاسیس نمود.این شتابدهنده با هدف همکاری اثربخش با کسب‌و‌کارهای نوپا و یا شرکت‌های رو‌به‌رشدی است که محصول متناسب با نیاز بازار را در اختیار دارند. این شتابدهنده در بخش سرمایه‌گذاری به دنبال شناسایی تیم‌های مستعد و هم‌افزایی میان سرمایه‌گذار و سرمایه‌پذیر است و با حضور فعال در اکوسیستم همواره به دنبال شناسایی تیم‌های مستعد و نوآور می‌باشد.
همچنین گروه بین‌المللی فلامینگو با یاری کادر مجرب خود و با همراهی افراد متخصص از برترین استادان و مدرسان حوزه‌های حقوقی و مرتبط با آن، «فلامینگو کالج» رادر سال 1400 تأسیس نموده است که با تکیه و تمرکز بر موضوعات نوین و کمتر مورد توجه قرار گرفته شده حقوقی به آموزش حقوق می‌پردازد و همچنین با بهره‌گیری از دانش علمی و تجربیات عملی گروهی از حقوقدانان، استادان دانشگاه و وکلای تحصیل‌کرده در معتبرترین مراکز علمی ایران و جهان و با پشتوانه سال‌ها تجربه حرفه‌ای و تخصصی گروه بین‌المللی دادفلامینگو در زمینه وکالت، ارزش‌گذاری، مشاوره و انجام خدمات مختلف حقوقی و با همراهی همکاران دانش آموخته از ۵۰ دانشگاه برتر جهان، با دوره‌های تخصصی کاربردی و با تمرکز بر تبدیل پژوهشگران مستعد به متخصصان آماده ورود به حوزه‌های کاری مختلف، به فعالیت خود ادامه می دهد.
دپارتمان‎ها و مجموعه‌های گوناگون گروه بین المللی فلامینگو
 موسسه حقوقی دادفلامینگو (اولین شرکت دانش‌بنیان حقوقی در کشور و کارگزار معاونت ریاست جمهوری)
 دپارتمان ارزیابی و ارزش‌گذاری دادفلامینگو (ارزش‌گذاری دارایی‌های مشهود و نامشهود کسب و کارها)
 دپارتمان تجاری‌سازی دادفلامینگو (مرکز صادراتی، فناوری‌های پیشرفته ایران-ترکیه)
 هوشمند فلامینگو
• لامینگو به عنوان اولین و تنها قراردادساز هوشمند ایران
• امضانو، به عنوان اپلیکیشنی که به شما این امکان را می‌دهد، به صورت کاملا آنلاین فرایند احراز هویت و صدور گواهی ریشه را انجام داده و تنها با صرف چند ثانیه تمامی اسناد حقوقی را به صورت دیجیتالی و کاملا قانونی امضاء نمایید.
 شتاب‌دهنده فلامینگو (استودیوی استارت‌آپی فلامینگو ونچرز)
شتابدهنده فلامینگو با سرمایه گذاری شرکت تجاری سازی دادفلامینگو (اولین شرکت دانش بنیان در حوزه خدمات حقوقی و ارزش گذاری) در سال ۱۳۹۹ راه اندازی شد. این گروه قبلا سابقه راه اندازی استارتاپ و منتورشیپ استارتاپها را داشته است. لامینگو استارتاپی بود که در سال ۱۳۹۸ شروع به کار کرد و با جذب سرمایه در سال ۱۳۹۹ وارد مرحله بعدی شد.
 فلامینگو‌کالج (مرکز تخصصی آموزش مهارت‌های حرفه‌ای در زمینه‌های حقوقی، ارزش‌گذاری دارایی نامشهود، مهندسی مالی، تجاری‌سازی و منابع‌انسانی)
 بیزیار (مرکز برون‌سپاری و مشاوره منابع‌انسانی، بیمه‌ها، برگزاری رویداد و اخذ مجوز)

چشم انداز

Bizyar, Hr consulter, Recruitment Agency & Headhunter Company in Tehran. BIZYAR, was established in 2015, to provide professional recruitment services to top-level & International companies looking for all levels of employment from junior to middle and senior management in a wide sector of career fields. #best_recruitment_agency_in_tehran #best_headhunter_company_in_tehran #recruitment #headhunting #headhunter #bizyar #بیزیار Www.bizyar.com

مأموریت

ارایه خدمات مشاوره و برون‌سپاری به کسب و کارها
DNN