1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
تحلیل و سیستم مفید
3/05
امور مالی
9 دنبال کننده

تاسیس:1391

تعداد کارکنان:

وب سایت:

صنعت کاری:امور مالی

مزیت های سازمان

صندوق های قرض الحسنه
تسهیلات بانکی
خودروی سازمانی
کمک هزینه دوره آموزشی
امکانات ورزشی
اتاق بازی
ساعات کاری منعطف
پزشک سازمانی
بیمه درمان تکمیلی

درباره ما

گروه مفید با هدف نوآوری در ارایه خدمات با کیفیت بر اساس نیاز، کسب رضایتمندی مشتری و ارتقای دانش در سازمان ها و با بهره گیری اساتید متخصص در ارایه خدمات مشاوره در تمام سطوح مدیریت،حسابرسی و حسابداری، مالیات و خدمات تجاری تلاش کرده و همواره توان و توانمندی های ما وجه تمایز دیگران است. ما تمام توان خود را در مدیریت دانش با همکاری دانشگاه های روسیه و قبرس بکارگرفته و سیر آموزش های داخلی و بین المللی را مد نظر قرار داده ایم.

ما در ارایه خدمات خود از تجربیات بین المللی بهره گرفته ایم و نمایندگی موسسه LAVIELE GROUP & GUNCEL را برعهده داریم.

چشم انداز

ما درصدد پیمودن مسیر خود بدون به خطر انداختن فرهنگ سازمانی و ارزش های خود هستیم و به اصول و برتری قانون، اصل صداقت حرفه ای و رعایت بی طرفی در زمینه حقوق دولت ها و مالیات دهندگان توأم باهم احترام بگذاریم. شرکت ما هرگز از برداشتن گام های نوآورانه مطابق با این اصول دست برنخواهد داشت و ما این نگرش را با عزمی جدی ادامه خواهیم داد.

مأموریت

مأموریت ما حمایت از پرداخت کنندگان مالیات و شرکای کسب وکار با ارائه راه حل های جهت دار و خدمات باکیفیت و با استفاده از تجربه حرفه ای خود باهدف پیشی گرفتن آن ها از رقبای خود در سطح بازارهای داخلی و بین المللی و فراهم کردن سود حداکثری از این فرصت ها با بهره گیری از ارزیابی سریع است.
DNN