1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
کارگزاری اقتصاد بیدار
2/96
بازارهای سرمایه
0 دنبال کننده

تاسیس:1383

تعداد کارکنان:

وب سایت:ebidar.com

صنعت کاری:بازارهای سرمایه

محل های سازمان:

دفتر پروین:تهران، محله جردن - پارک ملت (امانيه)، ولی عصر، فرامرز پایور

شرکت سبدگردان:تهران، محله ونک (کاووسيه)، ناوک، سیدجعفر شهیدی، سپر

مزیت های سازمان

وعده غذایی
وام
کمک هزینه دوره آموزشی
صندوق های قرض الحسنه
صدور گواهی کسر از حقوق
ساعات کاری منعطف
تسهیلات تفریحی و گردشی
تسهیلات بانکی
پزشک سازمانی
پاداش
بیمه درمان تکمیلی
بسته ها و هدایای مناسبتی
برنامه های سلامت
برنامه های توسعه شغلی

درباره ما

اقتصاد بیدار یک خانواده جوان 300 نفری است. مجموعه ای از بهترین های بازار سرمایه که به این قصد در این خانواده گرد هم آمده اند تا ضمن حراست از منافع سرمایه گذاران، با استعانت از تعهد، دانش و نوآوری سرمایه گذاران را به اهداف مالی خود برسانند.
فضای کارگزاری اقتصاد بیدار به واسطه افراد خلاق و پرانرژی که در آن کار می‌کنند بسیار صمیمی و خودمانی است. هیچ‌وقت حق و تلاش فردی نادیده گرفته نمی شود و همه در کمال احترام عادلانه با یکدیگر برخورد می‌کنند. در اقتصاد بیدار خیلی مهم است که افراد به شرایط کنونی‌شان عادت نکنند و قانع نشوند و همواره به دنبال انجام کاری خاص و تغییری تأثیرگذار باشند. کیفیت کار افراد صرفا با مدرک تحصیلی و یا سابقه کار آن‌ها سنجیده نمی‌شود و مهم عملکرد، دانایی و توانمندی آن‌ها برای نگاه کردن به مسائل از جنبه‌های مختلف و با دید خلاقانه است. عدالت، احترام و صداقت ارزش‌‌هایی‌ هستند که برای اقتصاد بیداری ها تبدیل به قانون شده اند. در تصمیم‌گیری‌ها افراد آزادانه نظر و پیشنهاد خود را بیان می کنند و در نهایت بهترین تصمیم بر مبنای منفعت جمعی گرفته می‌شود.
اقتصاد بیدار به عنوان یکی از فعال ترین کارگزاران بورس در سراسر ایران بر این باور است که در دنیای سراسر رقابت امروز، سرمایه انسانی عاملی است که بیش از هر عامل دیگری بر روی رشد و بقای سازمانی تاثیرگذار است . در واقع رکن اساسی ارزش هر سازمانی را سرمایه های انسانی آن تشکیل می دهند. بر این اساس همواره به دنبال افرادی است که خلاقیت، چالش پذیری ، تلاش و تمرکز ویژگی های اصلی شخصیت و منش آن‌ها باشد تا از اين طريق بتواند موفق تر از گذشته اهداف و استراتژي‌هاي خود را محقق سازد. اگر شما نیز این گونه هستید، خانواده اقتصاد بیدار شما را به یک چالش بزرگ و شیرین برای ساخت آینده ای روشن و موفق دعوت می نماید.

چشم انداز

مأموریت

ماموريت ما تامين آرامش براي مشتريان از طريق ارائه خدمات متمايز بر پایه تکنولوژی های مدرن و ايجاد آسايش است. تک تک ما با تمام وجود کارمان را در اولویت قرار می‌دهیم، تا تمام موانع را یکی پس از دیگری از سر راه برداریم. ما این جا هستیم تا به مشتریانمان به بهترین شکل کمک کنیم. به همین منظور با هدف اشاعه فرهنگ درست سرمایه گذاری، افزایش سطح دانش بورسی سهامداران را اصل کار خود قرار داده و همواره خواهیم کوشید تا سرمایه گذاران را به اهداف مالی مدنظرشان برسانیم تا بهتر زندگی کنند.
DNN