1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
پیشگامان روابط کار
3/13
0 دنبال کننده

تاسیس:1394

تعداد کارکنان:

وب سایت:pishgaman.net

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

پیشگامان در یک نگاه
شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در راستاي توسعه صنعت IT كشور و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم هموطنان گرامی فعاليت خود را از سال 1382 به صورت جدي و با بهره گيري از نيروهاي متخصص آغاز نموده است . این شرکت ، در همین راستا موفق به دریافت مجوز PAP و در سال 1394 موفق به دریافت مجوز FCP پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت، گردید .

هم اكنون این شرکت، با گسترش دامنه فعاليت هاي خود در سراسر كشور ، سرویس های خانواده DSL نظیر ADSL2+ / G.SHDSL / VDSL / VDSL2 را در 30 استان و بیش از 300 شهر ارائه می نماید. شرکت پیشگامان با تکیه بر توان و دانش فرهیختگان و نخبگان کشور و بهره گیری از به روزترین تجهیزات و فناوری‌ها، پشتیبانی موثر و 24 ساعته از خدمات ارایه شده و سال‌ها تجربه در ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ، همچنین حوزه خدمات پهنای باند اختصاصی بر پایه بسترهای وایرلس، اینترانت و ... به ارائه سرویس های متنوع پرداخته است .

همچنین با توجه به اخذ مجوز FCP نسبت به ارائه خدمات اینترنت مرکزی ویژه برج ها و مجتمع ها، اینترنت پرسرعت بی سیم اشتراکی، پهنای باند اختصاصی، سرویس public WIFI، تلفن ثابت مبتنی بر IPو خدمات اینترنت نسل 4ثابت TD-LTE یا اینترنت بی سیم بر روی بستر سیم کارت مشغول به فعالیت می باشد .

شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با بیش از 350 نفر پرسنل مستقیم و 1000 نفر پرسنل غیرمستقیم و همچنین در اختیار داشتن بیش از 700 نمایندگی در سراسر کشور مشغول به ارائه خدمات مختلف در حوزه اینترنت می باشد .
در راستای کسب رضایتمندی بیشتر مشترکین این شرکت با توسعه شبکه وایرلس ، پوشش گسترده ای را در سطح کشور بوجود آورد تا در راستای ارائه خدمات تکمیلی به مشتریان محترم، امکان سرویس دهی خاص برای ارگان ها ، سازمان ها و شرکت های مختلف و همچنین برج‌ها و مجتمع‌ها را فراهم نماید .

چشم انداز

مأموریت

DNN