1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
کارخانه نوآوری بایوتکس
2/96
0 دنبال کننده

تاسیس:1398

تعداد کارکنان: 200 الی 500 نفر

وب سایت:atfcompany.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت مهندسی عمران طلعت فناوران (عطف)، با اعتماد و توکل به خدا و با اتکاء به دانش، تجربه و توانایی‌هاي مـدیران و متخصصین خود توسط جمعی از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف در سال ۱۳۹۵ تاسیس گردیده است. این شرکت با در اختیار داشتن نیروهاي مجرب و متخصص با توان علمی و حرفه‌ای درخشان در زمینه طراحی تخصصی لرزه‌ای انواع سازه‌ها، مدیریت طـرح و ساخت (MC)، طراحی، تأمین و اجراي پروژه‌ها (EPC)، نظارت عالیه کارگاهی و خدمات QA/QC در زمینه‌هاي ابنیه و ساختمان، تأسیسات و تجهیزات، و فناوری‌های نوین با کارفرمایان خویش همکاري می‌نماید. شرکت مهندسی عطف در سال ۱۳۹۸ با مشارکت شرکای خارجی اقدام به تاسیس دو شرکت مجزا در زمینه‌های ساختمان سازی و نیز بازرگانی در کشور سوریه نمود و از این طریق صادرات محصولات ایرانی (با تمرکز بر دو محور محصولات دانش بنیان و مصالح ساختمانی) و نیز صدور خدمات فنی و مهندسی به این کشور آغاز گردید.

چشم انداز

چشم انداز شرکت توسط بنیان گذاران آن ” خدمت به وطن از طریق کارآفرینی و افزایش رفاه مردم” تعریف گردیده است. همچنین ارزش‌های بنیادین که پایه و اساس کلیه فعالیت‌های شرکت می‌باشند، “خلاقیت و نوآوری”، “پایبندی به ارزش‌ها و کرامات انسانی” و “تعهد و مسئولیت‌پذیری نسبت به کار، کارفرما و همکار” تعیین گردیده‌اند. لذا با بکارگیري و اجـراي مـؤثر اصـول مـدیریت، ارائـه روش­‌هـاي نـوین و مبتکرانه، پایبندي به اصول والای اخلاقی، صداقت و شفافیت و نیز دقت و نظم در اجرا و تحویل به موقع و با کیفیت پروژ‌‌‌ه‌­ها این مهم را دنبال می­کند. استفاده از فن­‌آوري‌هاي به روز، مدیریت دانش، شناسایی و جذب نیروهاي مستعد و متعهد و ارائه آموزش‌هـاي لازم به این نیروها، از اهم رویکردهاي سازمانی عطف شمرده می‌شود.

مأموریت

طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی، صنعتی، تأسیساتی و شهرسازی طراحی تخصصی و اجرای مراکز نوآوری (Innovation Centers) و فضاهای تخصصی شرکت‌های دانش بنیان صدور خدمات فنی و مهندسی از طریق طراحی و اجرای پروژه‌های ساختمانی در کشور سوریه صادرات محصولات دانش بنیان و مصالح ساختمانی به کشور سوریه
DNN