1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
agileqm
2/87
0 دنبال کننده

تاسیس:1385

تعداد کارکنان: 50 الی 100 نفر

وب سایت:www.danapardaz.net

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

در دانا پرداز ما اعتقاد داریم کسب و کار شما استحقاق این رو داره که از بهترین نرم افزارها استفاده کنه. نرم افزارهایی که نیاز سازمان شما رو مطابق با استانداردهای روز دنیا پوشش بدهند، به راحتی نصب و راه اندازی بشوند و از همه مهمتر کاربر پسند باشند. ما با این نگرش، محصولات فوق العاده ای طراحی و تولید کردیم که در بیش از 3000 شرکت و سازمان بزرگ در کشور نصب و راه اندازی شده اند و البته این هنوز برای ما اول راه است.

ما فعالیت خودمون رو از سال 1385 آغاز کردیم. کار اصلی ما تولید محصولات نرم افزاری برای کمک به سازمان ها و کسب و کارها است.
پس از گذشت بیش از 15 سال از شروع داناپرداز، در حال حاضر بسیاری از سازمان های بزرگ دولتی مثل بانک ها، وزارت خانه ها و نهاد ها و موسسات کشور از محصولات ما برای مدیریت واحد فناوری اطلاعات خود استفاده می کنند.
علاوه بر اون، محصولات CRM و Help Desk ما به بسیاری از شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک قدرت این رو داده تا از پتانسیل خودشون بهترین استفاده رو بکنند، در رقابت پیروز شوند و با سرعت زیادی رشد کنند.
پشتوانه ما در دانا پرداز همکاران گرانقدر و بینظرمان هستند، نیروهایی جوان، با انگیزه و با استعداد که برای ارائه بهترین محصولات و خدمات به یکدیگر کمک می کنند.

چشم انداز

مأموریت

DNN