1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
ارزش آفرینان صنعتی نماد نیک
2/94
خرده فروشی / مراکز خرید و فروشگاهها
0 دنبال کننده

تاسیس:1399

تعداد کارکنان:

وب سایت:www.signnik.ir

صنعت کاری: خرده فروشی / مراکز خرید و فروشگاهها

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت ارزش آفرینان صنعتی نماد نیک متشکل از تیمی خلاق، پویا و خوش آتیه با توکل به خالق خود و تکیه بر دانش و تخصص و به پشتوانه تجربه، و به امید ایجاد رونق و ارزش آفرینی در صنعت ریخته گری و بومی سازی قطعات، وارد عرصه صنعتی شده است.

هدف اصلی این شرکت، ارائه خدمات بازاریابی و فروش و کمک در ایجاد بازار برای تولید کنندگان و کارگاه های کوچک داخلی فعال در صنعت متالورژی و ریخته گری و هچنین مشاوره مهندسی کارآمد در تولید قطعات بدون عیب مورد نیاز صنایع مختلف فولاد، معدنی، راهسازی، قالبسازی، نیروگاهی و … از مرحله صفر تا صد فرآیند طراحی، مدلسازی، ریخته گری، عملیات حرارتی و ماشینکاری، می­باشد.

ما رنگ سازمانی خود را بصورت هدفمند آبی، نارنجی و قرمز قرار دادیم. رنگ آبی نماد صداقیت، خلوص، حرفه ای گری، ذهنیت جدی همراه با اقتدار و موفقیت است. نارنجی به منزله­ی نوآوری و تفکر مدرن، جوانی، قیمت مناسب و در در دسترس بودن است و رنگ قرمز به معنای گرما، حرارت، انرژی، شور و هیجان است که رنگی غالب در صنعت ذوب و ریخته گری است. رنگ سازمانی ما بروز ویژگی های ماست در صنعت فروش و تولید قطعات مهندسی و همواره خود را ملزم و متعهد به این مفاهیم می­دانیم.

اشتیاق ما کارافرینی و بازگرداندن گرمای امید و پویایی به چرخه کار و اشتغال، صنعت و اقتصاد با هدف تامین و تولید قطعات مورد نیاز صنعت کشور است و تمام توان خود را بعنوان حلقه­ کوچک ولی قوی در این زنجیره­ بکار می­گیریم باشد که قل و زنجیر رکود از پای صنعت باز شود.

چشم انداز

مأموریت

DNN