1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
گلچین رسانه هوشمند
3
0 دنبال کننده

تاسیس:1386

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:http://golchinprint.com/

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت گلچین رسانه هوشمند با سابقه بیش از نیم قرن تجربه در رسانه چاپ، در سال 1386 با تجهیز به امکانات مدرن چاپ و تولید تخصصی انواع کارت‎های هوشمند و بانکی وارد عرصه چاپ امنیتی گردید. در طی این سال‎ها علاوه بر تکمیل و به روزرسانی تجهیزات خط تولید کارت و افزایش ظرفیت اقدام به تحصیل، دانش فنی روز دنیا جهت تولید و شخصی سازی این محصولات نموده است. هم اکنون این شرکت با برخورداری از تجهیزات شخصی سازی و پاکت‎گذاری به عنوان یکی از مجهزترین مراکز تولیدکننده کارت، علی‎الخصوص کارت‎های پلاستیکی درکشور بوده و ظرفیت تولید بیش از 200,000 عدد انواع بدنه کارت و 80,000 عدد شخصی سازی و پاکت گذاری در روز را دارا می باشد.

این شرکت مفتخر است که با انتقال دانش فنی منحصر به فرد در زمینه‎های فوق و بهره‎گیری از تجارب مؤسسان آن در زمینه های مشابه در خارج از کشور به مشتریان خود خدمات‎رسانی ‎نماید.

شرکت گلچین رسانه هوشمند اولین مرکز تولید کارت‎های پلاستیکی در ایران است که دارای سرور اختصاصی جهت سهولت در ارسال فایل های گرافیکی می باشد که با توجه به مجهز بودن نرم افزار ERP امکان رهگیری کلیه سفارشات را به صورت Online مهیا کرده است.

گلچین رسانه هوشمند در مسیر تعالی
مدیران گلچین، تعالی را مقوله‌ ای می‌دانند که هر سازمان باید از زمان تاسیس و شروع فعالیت خود، مسیر آن را با بهبود و نوآوری در فرآیندها و همراهی ذي‌نفعان خود از سر ‌گیرد. این الگو برای تمام فرآیندهایی که به تازگی در سازمان شروع می‌شوند نیز صادق است.

هر سازمان برای حفظ بقا و گسترش فعالیت‌های خود، باید خود را بر اساس معیارهای معتبر ارزیابی کند و با الگوبرداری از برترین تجارب، نقاط قابل بهبود خود را به قوت تبدیل کند. رهبران سازمان‌های متعالی، جهت‌گیری روشن و تمرکز استراتژیک سازمان را با تعریف ماموریت، چشم‌انداز و ارزش‌ها تعیین می‌کنند و آن را با کارکنان و ذی‌نفعان کلیدی در میان می‌گذارند تا آن‌ها را در دست‌یابی به اهداف سازمان سهیم کنند.

چشم انداز

مأموریت

DNN