1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
تابان آتی پرداز
3/05
0 دنبال کننده

تاسیس:1396

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:http://www.pdpco.ir/

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

بهره مندی از خدمات پرداخت الکترونیکی یکی از نیازهای اساسی جامعه امروز ایرانی در عصر حاضر می باشد. از یک سو سازمانها درصدد جلب افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق ارائه خدمات متنوع بر روی بستر تلفن همراه بوده و از سوی دیگر مشتریان نیز انتظار دارند تا تمامی خدمات مورد نیاز و انتظار خود از سازمانها را را بر روی تلفن همراه خود دریافت نمایند و در آینده نزدیک سازمانهایی که قادر به ارائه خدمات خود بر روی بستر موبایل نباشند جایی در بازار نخواهند داشت.

با درک این ضرورت شرکت گروه داده پردازی بانک پارسیان و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان با تاسیس شرکت تابان آتی پرداز اقدام به تمرکز فعالیت های حوزه موبایلی و ارائه خدمات پرداخت موبایلی در این شرکت با هدف ایجاد مدیریت متمرکز و چابکی در تصمیم گیری و اجرا نموده اند.

با این هدف شرکت تابان آتی پرداز (سهامی خاص) در دی ماه سال 1396 با شماره 521489 و شناسه ملی 14007345928 به ثبت رسیده است و با ماموریت تولید، مدیریت، تجاری سازی و پشتیبانی از انواع خدمات پرداخت موبایلی در گروه داده پردازی بانک پارسیان و شرکت های تابعه تاسیس گردیده و فعالیت های در حال انجام در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در حوزه پرداخت و اپلکییشن های موبایلی به این شرکت منتقل و تفویض گردیده است.

چشم انداز

مأموریت

DNN