1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
افاق اسپادانا
2/81
0 دنبال کننده

تاسیس:1387

تعداد کارکنان: 50 الی 100 نفر

وب سایت:mohaseban.org

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

سال ۱۳۸۷ مجتبی و مهدی دانشجوی مقطع کارشناسی حسابداری به این درک رسیدند که دانشجویان حسابداری پس از اتمام تحصیل با مشکل جدی عدم تجربه کافی و آمادگی ذهنی لازم برای ورود به محیط کار روبه رو هستند. از این رو مجتبی و مهدی در همان سال پس از پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد با رتبه‌های ۲۷ و ۲۳ تصمیم به راه‌اندازی موسسه محاسبان، مرکز تخصصی آموزش حسابداری مبتنی بر دانش و تجربه گرفتند. تا به امروز این تصمیم منجر به تربیت بیش از ۱۰,۰۰۰ هزار حسابدار کاربلد و معرفی آن‌ها به بازار کار گردیده است.

از ابتدا تربیت حسابداران خبره و توانمندسازی آن‌ها برای ورود به بازار کار هدف اصلی محاسبان بوده و هست. اگر چه پس از گذشت چند سال از تاسیس همراه با تغییرات قوانین مالیاتی و اهمیت مدیریت مالی بنگاه‌های اقتصادی، تربیت وکیل و مشاور مالیاتی در کنار هدف اصلی جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد و موازی با آن عدم آگاهی کارفرماها به قوانین بیمه و کار و درخواست مکرر ایشان از حسابداران جهت تسلط به این امور، سبب گردید تا دوره تربیت مشاور منابع انسانی نیز راه‌اندازی گردد.

چشم انداز

مأموریت

تربیت حسابداران و مدیران مالی قدرتمند و معرفی آن‌ها به بنگاه‌های اقتصادی اساس خلق محاسبان بود. محاسبان در تلاش است با توانمندسازی حسابداران و مدیران مالی و افزایش سطح آگاهی بنگاه‌های اقتصادی، هزینه‌های تحمیلی و فرصت‌های از دست رفته را کاهش دهد.
DNN