1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
شرکت مهندسب چرخ صنعت اشراق
2/98
تولیدی / صنعتی
2 دنبال کننده

تاسیس:1398

تعداد کارکنان:

وب سایت:portline.ir

صنعت کاری:تولیدی / صنعتی

مزیت های سازمان

درباره ما

پورت‌لاین یکی از برندهای شرکت مهندسی چرخ‌ صنعت اشراق است که با توجه به نیازسنجی بازار کشور به تولید دوچرخه داخلی، از سال ۱۳۹۸ آغاز به فعالیت کرده است. با سال‌ها تجربه در حوزه تجارت بین‌المللی مواد پلیمری، تصمیم گرفتیم که دوچرخه کودک را به عنوان نقطه آغاز تولید داخلی دوچرخه با ضمانت انتخاب کنیم و قدم کوچکی در مسیر پیشرفت تولید داخلی برداریم.

با توجه به افزایش استفاده بی‌رویه کودکان از تلفن‌همراه و بازی‌های رایانه‌ای، در سنین کم و افزایش هزینه‌های زندگی به این نتیجه رسیدیم که دوچرخه باید برای کودک و فرد ایرانی راحت‌تر و مطمئن‌تر در دسترس قرار گیرد.
دوچرخه کودک و بزرگ‌سال باید ارزان، باکیفیت، سبک و باضمانت باشد. ما در پورت‌لاین با بهره‌گیری از دانش مهندسی روز و با زحمات فراوان کارکنان این شرکت موفق شده‌ایم تا تنها در مدت سه سال، به تمام این اهداف دست پیدا کنیم و نیاز بازار دوچرخه کشور را به دوچرخه‌های باکیفیت تولید داخل تأمین کنیم.

در مدت فعالیت پورت‌لاین در حوزه دوچرخه کودک، سعی کرده‌ایم تا با در نظر گرفتن نیاز و سلیقه تمام کودکان ایران‌زمین، دوچرخه پسرانه را در 9 رنگ مختلف و دوچرخه دخترانه را در 6 رنگ متفاوت به بازار عرضه کنیم. این رنگ‌بندی دوچرخه، در سه مدل چیچک، آیدین و دنیز به خانه‌های شما روانه شده است. دوچرخه سایز ۱۲، ۱۶ و ۲۰ هم تا به حال نیاز کودک و نوجوان ایرانی را به دوچرخه بر طرف کرده است.

سابقه و تجربه حضور پورت‌لاین از طریق دوچرخه در بین خاطرات کودکان شما نشان داده است که تا حد زیادی توانسته‌ایم به هدف و رسالت خود نزدیک شویم و رضایت شما و فرزندان‌تان را دریافت کنیم.

به زودی، دوچرخه بزرگ‌سال ایرانی پورت‌لاین با کیفیت مناسب و هزینه مقرون‌به‌صرفه هم به خانه‌های شما خواهد آمد.

فضا، محیط و فرهنگ سازمانی بین کارکنان پورت‌لاین، آموزنده، صمیمی، بی‌حاشیه و محترمانه است. در این محیط سعی می‌کنیم تا توسعه سازمانی و فردی را در اولویت قرار دهیم؛ از ایده‌ها و خلاقیت‌های شما استفاده کنیم؛ انعطاف‌پذیر باشیم و مربی و همدل باشیم.

بسیار خوشحال می‌شویم تا از حضور گرم و تخصص شما هم در خانواده پورت‌لاین بهره ببریم. در صورت تمایل به همکاری، لطفاً سوابق و حوزه تخصص خود را به ایمیل پورت‌لاین ارسال فرمایید.

چشم انداز

مأموریت

DNN