1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
سازمان مدیریت صنعتی اردبیل موسسه پیوند مدیریت صنعتی تام اردبیل
3/01
0 دنبال کننده

تاسیس:1376

تعداد کارکنان: 100 الی 200 نفر

وب سایت:www.aimi.ir

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

بنیان اولیه سازمان مدیریت صنعتی در اوایل دهه ۱۳۴۰ در مرکز راهنمایی صنایع ایران شکل گرفت که کوششی ابتدایی برای کمک به توسعه صنعتی کشور بود. مشاوران خارجی این مرکز با تشخیص ضرورت نیازبه کادر متخصص ایرانی توصیه نمودند کادر ایرانی مستقل دراین مرکز شروع بکار نمایند. ضرورت تاسیس یک سازمان مستقل در بطن و بدون اطلاع مرکز راهنمایی صنایع ایران، در سال‌های بعد بیش از پیش احساس شده و این مرکز با تغییر شکل و هدف بصورت «سازمان مدیریت صنعتی» وارد عمل شد و آزمایشگاه‌های وابسته به این مرکز نیز تبدیل به مرکز موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی فعلی شد. با همکاری این سازمان و متخصصان حرفه ای د رسرتاسر دنیا، سازمان مدیریت صنعتی شبکه بزرگی از متخصصان را به عنوان همکار در خود جای داده است. همکاری با دانشگاههای معتبر دنیا، و موسسات تحقیقاتی، همواره این سازمان را متمایز نموده و به ان جایگاه ویژه ای در بین سازمان های مشاوره و خدمات مدیریت داده است. اجرای بیش از ۳۰۰۰ مشاوره و تحقیق، تربیت بیش از ۲۰۰۰۰۰ مدیر حرفه ای، مدیر عامل و متخصصان، در پنج دهه گذشته، نمودی از تلاشهای این سازمان می باشد.
از ابتدای شروع توسعه فعالیت این سازمان در سطح کشور و از سال ۱۳۷۶ سازمان مدیریت صنعتی استان اردبیل در راستای اهداف و ماموریت های سازمان مرکزی و با هدف کمک به ارتقای کیفیت و ظرفیت مدیریت منطقه و کشور وهمچنین توسعه ظرفیت علمی و توان حرفه ای مدیران همزمان با استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی توسط مرحوم «بلال خیرآور» بنیان نهاده شد. این سازمان با بهره گیری از امکانات منحصر به فرد و تلاش جمعی همکاران خود، بیش از ۳۰.۰۰۰.۰۰۰ نفر ساعت آموزش، بالغ بر۱۵۰ طرح تحقیقاتی، مشاوره ای و چندین نرم افزار آموزشی، ارائه و تدوین نموده است.

در حال حاضر این مجموعه به پشتوانه بیش از دو دهه حضور موثر در فضای اقتصادی و اجتماعی شمالغرب کشور با تحت پوشش قراردادن استان اردبیل، تلاش می کند تا سه رسالت اصلی خود یعنی مشاوره، آموزش و تحقیق را با اهتمام ویژه به انتشارات به نحو احسن محقق نماید و در کنار سایر اعضاء شبکه سازمان مدیریت صنعتی کشور، به عنوان نهادی از خانواده بزرگ صنعت و تجارت، نقش موثری را در ارتقای سطح دانش مدیریت مدیران کشور ایفا نماید.

اهم آموزش ها و فعالیت های این سازمان عبارتند از:

مرکز آموزش علمی کاربردی مدیریت صنعتی اردبیل (تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)
مرکز دوره های عالی درسطح کارشناسی ارشد و دکتری (MBA & DBA)
مرکز آموزش های تخصصی کوتاه مدت ویژه عموم مردم (مدیریت، فناوری اطلاعات، دوره های میراث فرهنگی و گردشگری، دوره های بیمه، دوره های فنی و حرفه ای، دوره های بورس و بازار سرمایه و … )
آموزش های کوتاه مدت ویژه کارکنان دستگاههای دولتی
آکادمی تخصصی زبان های خارجی (انگلیسی، ترکی استانبولی و … )
دوره های آمادگی آزمون های بین المللی و ورودی دانشگاه های خارجی (ترکیه، آلمان و … )
انتشار مجلات تخصصی مدیریت به زبان انگلیسی با برند AIMIJournals
برگزاری کنفرانس های بین المللی با برند NCMConference
برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای بین المللی با همکاری دانشگاههای تراز اول دنیا در کشورهایی مانند مالزی، امارات متحده عربی و غیره
مجری طرح های تحقیقاتی برون سازمانی و مشاوره به مدیران واحدهای کسب و کار
مجری طرح ارزیابی بنگاه های اقتصادی استان (طرح ایران تک)

چشم انداز

مأموریت

DNN