1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
Pars hayan
3/28
3 دنبال کننده

تاسیس:1361

تعداد کارکنان:

وب سایت:www.parshayan.com

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت دارو سازی پارس حیان توسط دو نفر از دانشمندان سرشناس، محقق و اساتید دانشگاه، سرکار خانم ها دکتر رقیه گلوبندی و دکتر زهرا گلوبندی در سال ۱۳۶۱ تأسیس گردید. پارس حیان، یکی از بزرگترین تولید کنندگان محصولات مراقبت شخصی و مراقبت از پوست، مو و دندان و محصولات آرایشی در خاورمیانه می باشد.

چشم انداز

در چارچوب هدفمان در جهت تحقق بخشیدن به عنوان بزرگ ترین تولید کننده محصولات بهداشتی خاورمیانه در حال حرکت هستیم. ما همچنان به تعامل بیشتر با مصرف کنندگان، پیش بینی نیازهای آنان و بهبود رضایتشان تلاش خود را ادامه می دهیم. از طریق شیوه های مدرن، نوآورانه و سازگار با محیط زیست، برتری خود را به اوج رسانده و همچنین آگاهی خود را نسبت به زیبایی طبیعی بالا می بریم. کارکنان خود را در راه رسیدن به آرمان هایشان آموزش داده و حمایت می نماییم.

مأموریت

مأموریت پارس حیان، فراهم کردن تمامی محصولات مراقبت شخصی مخصوص بانوان، آقایان، کودکان و نوزادان می باشد، که به رفاه و زیبایی های طبیعی تحقق بخشد. تعهد ما توسعه بخشیدن به تولید محصولات مؤثر، نوآورانه و سازگار با محیط زیست می باشد که مورد اعتماد مصرف کنندگان باشد و توسط متخصصین پوست و زیبایی توصیه شود.
DNN