1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
شیمی اندیشان پالیز
2/99
مواد شیمیایی
2 دنبال کننده

تاسیس:1392

تعداد کارکنان: 20 الی 50 نفر

وب سایت:afaghchem.com

صنعت کاری:مواد شیمیایی

مزیت های سازمان

درباره ما

فعالیت خود را در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی به عنوان وارد کننده و صادر کننده مواد اولیه صنایع دارویی، آرایشی، بهداشتی، غذایی، رنگ و رزین در سال ۱۳۹۲ به صورت رسمی آغاز نمود. این شرکت با پشتوانه سال‌ها تجربه تحقیقاتی و اندوخته‌های علمی در زمینه شناخت بازار، تامین کنندگان، نیازهای مشتریان و نحوه واردات و صادرات، به فعالیت خود ادامه می‌دهد. از این رو، این شرکت به منظور بالا بردن سطح رضایت مشتریان، با ارائه‌ مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهره وری از ساختار و نظامی هماهنگ و علمی،‌ تلاش دارد تا بخشی از نیاز صنعت کشور به مواد اولیه را برآورده سازد.
پيام مديران صنعت، مهم‌ترین زيرساخت توسعه اقتصادي در هر کشوری می‌باشد، برای نیل به این مقصود تأمین مداوم کالای با کیفیت به منظور اعتلای صنعت کشور یکی از اهداف عمده شرکت شیمی اندیشان آفاق می‌باشد.
مدیران شرکت در تلاشند تا با ارائه محصولاتی با کیفیت، اعتبار نام تجاری شرکت را ارتقا بخشند؛ زیرا بر این باورند که اعتبار مهم‌ترین عامل پیشرفت در تجارت است.
نزدیک به بیست سال که از فعالیت مدیران شرکت شیمی اندیشان آفاق مي‌گذرد که طي ساليان گذشته، فعالیت خود را در زمینه بازرگانی خارجی و داخلی به عنوان وارد کننده و صادرکننده مواد اولیه صنایع دارویی، آرایشی، بهداشتی، غذایی، رنگ و ریزین توسعه بخشیده و همواره بهبود مستمر را سرلوحه امور خود قرار داده اند.

در این راستا تلاش در جهت مشتری‌مداری، ارتقای کیفیت محصولات وارداتی و صادراتی تأمین منافع مصرف کنندگان نه به عنوان یک شعار سازمانی، بلکه به عنوان بخش جدایی ناپذیر از هویت وجودی این شرکت در تمامی قسمت های مختلف این مجموعه نهادینه شده است. امید است که بتوانیم به خواست خداوند متعال نقش مهمی را در رشد و ارتقاء صنعت در سطح کشور و جهان ایفا نماییم.
شرکت شیمی اندیشان آفاق یکی از بزرگترین شرکت‌های وارد‌ کننده و صادر کننده در ایران می‌باشد که در امر فروش محصولات به صنایع مختلف داخل و خارج از کشور اشتغال دارد. از جمله اقدامات جهت گسترش حضور در بازار می‌توان به ارتقاء کیفیت محصولات ازطریق دریافت بازخورد از مشتریان و انتقال به تامین‌کنندگان، معرفی تامین‌کنندگان و کالای مناسب به مشتریان و جلب رضایت آنان اشاره کرد. جهت نیل به این هدف شرکت شیمی اندیشان آفاق با شرکت‌های بزرگی از کشورهای فرانسه، کره جنوبی، کانادا، آلمان، هند و مالزی می‌توان اشاره کرد.

چشم انداز

مأموریت

DNN