1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
دنا بهریز آلومینیوم
3/1
0 دنبال کننده

تاسیس:1374

تعداد کارکنان: 200 الی 500 نفر

وب سایت:ffng.co

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

در حوزه محصوالت و خدمات ماشين هاي اداري فعال بوده است. با گذشت شرکت فرزانگان فارس نيکو در سال 1374 در استان فارس تأسیس گردید و در سالهاي ابتدايی عمدت بیش از ربع قرن توسعه، این شرکت تبدیل به گروهی صنعتی پیشرو در صنايع و فعاليت هاي تجاري کشوردر زمینه خودرو، قطعات خودرو، عرضه و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای پریمیوم، بازرگاني، معدنی، پاالیشگاهی، ساختماني، مکملًهای دارویی دام و طیور، بیمه و مرکز تجاری ارتقاء یافته است. اين مجموعه با بهره گيري از متخصصان و مديران مجرب، به تدريج تبديل به يکي از فعال ترين گروه ها در زمینه انتقال تکنولوژی برتر و سرمايه گذاري در ايران شده است. فعالیت این گروه محدود به استان تهران نبوده و در حال حاضر در استان های فارس، کرمان، بوشهر، هرمزگان و قزوین با هدف جلوگیری از خروج نیرو های جوان و نخبه از کشور ایجاد کارآفرینی نموده است. ورود فرزانگان فارس نیکو به بازار همگام با اولويت کسب رضایت مشتري موجب جذب بسياري از مخاطبين جهت استفاده از محصوالت و خدمات اين شرکت شده است. از جمله شرکت های تابعه گروه فرزانگان فارس نیکو می توان به شرکت پرشیا خودرو، مانيان خودرو، بونیز خودرو، ياتاقان بوش ايران، دنا بهریز آلومینیوم، فوالد سازان مانیان، شتابکار، شتاب آذر شرق، شتاب آذر مهرگان، صنايع فورج البرز، فرزانگان انرژی پارس، گهر فرزانگان خرامه، فرزانگان کیش، پریس سنتر و امید آرکا نام برد.
اهداف گروه ما:
خلق فرصت های کارآفرینانه و تمرکز در تخصصی نمودن کسب و کارهای تولیدی و بازرگانی مانا
ایجاد ارزش و جلب رضایت ذینفعان سازمان
نتیجه گرایی و خلق ارزش پایدار به منظور خشنود سازی صاحبان سهام
توسعه نوآفرینش و نوآوری

چشم انداز

چشم انداز : ما همگي ايمان داريم كه با ارائه راه حل هاي منحصر به فرد براي پاسخگويي به نيازها و انتظارات ذينفعان كليدي سازمان تجهیز شدن به فناوري هاي روز دنيا، جهت ارتقاء توانمنديهاي حرفه اي خود و توليد محصوالت و خدمات جديد مطابق با نياز بازار بكارگيري بهترين راه حل در راه رسيدن به قله توانمندي و مسئوليت پذيري به يكي از برترين گروههاي ارزش آفرين چند كسب و كاره خصوصي در كشور و داراي رتبه در بين 100 شركت برتر ايران تبديل خواهيم شد.

مأموریت

ماموریت گروه : ايجاد يك گروه متمايز، ارزش آفرين و يادگيرنده با دارا بودن معيارها و استانداردهاي جهاني متعهد به ساده سازي، تخصصي نمودن و روان سازي كليه ساز و كارهاي حوزه هاي توليدي و بازرگاني و طرح هاي نوآورانه با هدف: نفوذ و كسب سهم از مشتريان و بازار بهينه سازي پورتفوي درآمدها ارتقای ارزش و اعتبار تجاري و تصوير اجتماعي گروه و به منظور خلق مزيت رقابتي پايدار و ارتقاي رضايت كليه ذينفعان كليدي سازمان.
DNN