1. نرم افزار منابع انسانی
  2. Public-Org-Detail
کالین
2/96
1 دنبال کننده

تاسیس:1380

تعداد کارکنان: 200 الی 500 نفر

وب سایت:https://calindairy.com/

صنعت کاری:

مزیت های سازمان

درباره ما

شرکت درین پودر با نام آشنایی تحت عنوان لبنیات مسئولیت اجتماعی خود را در سال ۱۳۸۰ با هدف تولید محصولات لبنی سالم و نوآوری در این محصولات آغاز کرد و در ابتدای این راه اولین مبتکر تولید و بسته‌بندی کره‌های حیوانی لقب گرفت. امروزه این شرکت توانسته است با افزایش دانش روز افزون خود لبنیات مختلفی را به سبد غذایی ایرانیان اضافه کند و به عنوان یک یار همیشگی در سفره‌های مردمان خون‌گرم کشور عزیزمان ایران باشد. حال این پیشروی در صنعت لبنیات کالین را به نقطه‌ای رسانده است که همواره در هر زمانی به دنبال اضافه کردن محصولاتی مدرن در تراز بازارهای جهانی با بالاترین سطح نوآوری باشد؛ می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین آرمان‌های ما در کالین همین امر است که تمامی پرسنل این مجموعه به این امر پایبند هستند و می‌کوشند که در عین سلامت بالاترین تراز کیفیتی را برای خریداران محصولات فراهم کنند.

امروزه در سبد غذایی فرآوری شده می‌توانید انواع لبنیات از جمله پنیر، خامه، کره، پودرهای خوراکی و... را ببینید که در بالاترین سطح کیفیت و سلامت با دستگاه‌هایی مدرن در محل کارخانه به تولید روزانه می‌رسد. امروزه کالین به مدد مدیران لایق خود و با تکیه برآخرین سطح از دانش فنی، ماشین آلات پیشرفته صنعتی و تجهیزات مدرن و اتوماتیک روز دنیا در تولید لبنیات، افتخار کیفیت برتر را بدست آورده و سهم قابل توجهی از بازار لبنیات ایران را به خود اختصاص داده است؛ کسب استانداردهای مختلف و دریافت عناوین مختلف نشان از رشد روزافزون این بازار برای کالین است.

همانطور که بیان شد کالین با هدف نوآوری در صنعت لبنیات و حفظ مسئولیت اجتماعی خود یعنی سلامتی روز افزون ایرانیان همچنین توسعه و رشد محصولات جدید مطابق با کشف نیازهای مشتریان و با رعایت استانداردهایی در سطح جهانی به چرخه این صنعت وارد گشته و امید است که تا انتهای این مسیر با توسعه و تعمیق روابط بلندمدت مشتری‌مدارانه در کنار مردمان عزیز کشورمان ایران باشد.

چشم انداز

مأموریت

DNN